Den diskuterende del
Præsenter konteksten for diskussionen
På denne side giver vi dig hjælp til, hvordan du kan skrive den diskuterende del i din debatterende artikel om grøn markedsføring.
Det er en god idé at begynde den diskuterende del af din artikel med at præsentere konteksten for diskussionen.
Grøn markedsføring er en tendens, som er vokset i takt med, at forbrugerne er blevet mere bevidste om klimaproblemerne. Forbrugerne vil gerne handle så klimabevidst som muligt, og det forsøger virksomhederne at reagere på. Nogle mere troværdigt end andre.
Alle virksomheder har interesse i at fremstå som det klimavenlige valg. Derfor kan det være svært for forbrugerne at gennemskue, hvilke virksomheder, der har mest handling bag ordene.
Gennemgå Thaagaards og Munks synspunkter
Din diskussion skal inddrage hovedsynspunkter og argumenter fra både Thaagaards og Munks debatindlæg. De to debattører indtager mods...