Reklamefilm

Her gennemgår vi hvordan du laver en god analyse af reklamefilm i din opgave. Vi kommer ind på en lang række punkter, såsom filmiske og fortælletekniske virkemidler, som er relevante at se på i en analyse af reklamefilm.

Med kapitlet her viser vi dig, hvordan du kan analysere de væsentlige punkter og skrive din analyse.

Reklamefilm kender vi især fra tv, hvor der er reklameindslag på alle kanaler undtagen DR, men også på internettet er små reklamefilm meget udbredte.

At lave en analyse af en reklamefilm vil sige at undersøge, hvordan reklamefilmen forsøger at få produktet til at fremstå på en god måde og få modtagerne til at købe produktet. Når du skal analysere en reklamefilm, skal du altså gå i dybden og se nærmere på, hvordan produktet frem...

Teksten herover er kun et uddrag. Køb medlemskab for at læse den fulde tekst.

Få adgang til hele Webbogen.

Som medlem på Studienet.dk får du adgang til alt indhold.

Køb medlemskab nu

Allerede medlem? Log ind