[90]

Reklameanalyse | Model & vejledning

Få hjælp til din reklameanalyse med denne model til analyse af reklamer.

I vejledningen får du styr på, hvordan du analyserer reklamer - både analyse af reklamebilleder og reklamefilm.

Med denne analysemodel til reklamer får du alt, hvad du behøver, når du skal lave en reklameanalyse i dansk eller et andet fag. Den hjælper dig både med analyse af reklamens opbygning, virkemidler og indhold.

I vejledningen får du hjælp til analyse af reklamens:

  • virkemidler
  • målgruppe og modtagere
  • filmiske virkemidler (reklamefilm)
  • fortælletekniske virkemidler
  • tekst og sprog

Vi kommer også ind på brugen af primær og sekundær brugsværdi i reklamer.

Kom godt i gang med din reklameanalyse nu!

Skrevet af Niels Aage Linde og redaktionen på Studienet.dk

Teksten herover er kun et uddrag. Den fulde tekst er kun for medlemmer.

Få adgang til hele Webbogen.

Som medlem på Studienet.dk får du adgang til alt indhold.

Køb medlemskab nu

Allerede medlem? Log ind

Reklameanalyse | Model & vejledning

[90]
Bedømmelser
  • 28-05-2010
    Jeg synes den var rigtigt god.
  • 04-11-2010
    Det er smukt! Jeg siger mange tak! Ganske brugbar!
  • 04-02-2017
    ........ utrolig god opgave!! stor hjælp
  • 26-10-2016
    Givet af 3.g'er på STX