Hjælp til Informatik
Er du gået i stå med din opgave i Informatik? På Studienet kan du hente inspiration og få hjælp til at komme videre.
Vi har mange Informatik-opgaver på Studienet, og der er helt sikkert én, som du kan bruge! Så hvad end du søger inspiration til din analyse eller redegørelse, eller du gerne vil se et eksempel på en komplet case eller SRP, findes det på Studienet.
-
Filmiske virkemidler Dansk A, Engelsk A, Kommunikation/It A …
I dette kompendie kan du læse om filmiske virkemidler. Kompendiet kan bruges på tværs af forskellige fag, men det er normalt særligt i Dansk, Engelsk, Mediefag og evt. Kommunikation/IT, at du kan få b (…)
-
Kunstig intelligens Informationsteknologi C
ProblemformuleringHvad er kunstig intelligens og findes det, har det stor indflydelse og på hvilken måde det påvirker vores hverdag nu og i fremtiden, vil kunstig intelligens nogensinde overgå mennesk (…)
-
Noter til teorier i Kommunikation/IT Kommunikation/It C
Forskellige noter til teorier til faget Kommunikation/IT. Bl.a: Laswell's kanylemodel Støj i kommunikationssituationer Maslows behovspyraide Mosacic Versaler/kapitæler Navigation på internetsider Far (…)
-
Kommunikation/IT eksamen Kommunikation/It A
Denne eksamenrapport er omhandler kommunikationsteori samt analyse af to produkter, henholdsvis PowerPoint og en hjemmeside. (…)
-
SOP om markedsføring på de sociale medier SRP, Design B, Kommunikation/It A …
Dette SOP i Kommunikation/IT A og Design B handler om markedsføring på de sociale medier.Opgaven fokuserer på Facebook og Twitter, og indeholder en analyse af markedsføringen hos Folkekirkens Nødhjælp (…)
-
Eksamensprojekt i Programmering C: Spejleæg-spil i C++ Programmering C
Opgaven indeholder: Synopsis Rapport Bilag (indeholder C++ koden) (…)
-
Kom/It eksamensrapport Kommunikation/It C
Filen indeholde en eksamensrapport i Kommunikation/It, niveau C. Plakaten er lavet i Photoshop CS2. (…)
-
Inkrementalt spil | Programmering C Programmering C
Rapport til eksamensprojekt i programmering om et inkrementalt spil. Fokus er på forskellige quest typer og spillet er programmeret i Python og Qt. (…)
-
Eksempel på brug af AIDA-modellen Kommunikation/It C
Et salgsbrev, jeg har skrevet, hvor vi skulle bruge AIDA-modellen. Jeg har lagt kommentarer ind så I kan se hvad der hvad i AIDA-modellen (Attention, Interest, Desire, Action). (…)
-
Skru ned for lyden i høretelefoner | Eksamensprojekt | Kommunikation/It C Kommunikation/It C
Denne opgave indeholder den skriftlige del af et eksamensprojekt til Kom/IT. I opgaven behandles case 1.2 "Skru ned for lyden i MP3 afspilleren", der handler om at unge hører for høj musik i deres hov (…)