Case om HTH | Afsætning A
- HHX 1. år
- Afsætning A
- 10
- 6
- 1942
Case om HTH | Afsætning A
Opgaven indeholder en analyse af HTH Køkkener A/S' omverden, med omverdensmodellen, værdikæden, SWOT, marketingmix, og konklusion.
Systime, afsætning bind 1.
Lærers kommentar
Fin opgave, med få mangler
Indhold
Om virksomheden
Kort om omverdens modellen
Analyse af HTH
Den afhængige verden
Hvordan anvender HTH de fire P'er?
Værdikæde
SWOT-analyse
Strategi
Konklusion
Uddrag
HTH køkkener A/S blev grundlagt i 1966 af brødrene Hans Henning og Tonny Haahr. De startede som håndværkere for andre leverandører, men synes ikke det var særlig imponerende. Derfor grundlagde de HTH. HTH er en del af Nobia Danmark A/S, som er en del af den svenske koncern Nobia AB. Koncernen er et af Europas førende køkkenproducenter med 20 stærke køkkenbrands. Med deres hovedsæde syd for Aalborg har HTH i dag 1.200 medarbejdere i Danmark. Det er fordelt på 120 butikker i 4 lande. Firmaet har en årlig produktion på 75.000 køkkener, som produceres på 3 fabrikker. HTH vision er: 'at blive den førende og bedst indtjenende køkkenspecialist, der inspirerer til - og realiserer køkkendrømme gennem en kundeoplevelse i verdensklasse.'... Køb adgang for at læse mere Allerede medlem? Log ind