Aarstiderne Afsætning
- HHX 3. år
- Afsætning A
- 12
- 16
- 4658
Aarstiderne Afsætning
Opgaven indeholder en besvarelse af eksamenssættet om "Aarstiderne" fra eksamen i afsætning (2010 marts). Den besvarer opgave 1,2 og 3B.
Opgaven besvarer disse spørgsmål:
- Redegør for forskellene i købsadfærden ved køb af Aarstidernes produkter på konsument- og producentmarkedet.
til dette spørgsmål har jeg gennemgået købsadfærden fra start til slut på konsument- og producentmarkedet.
- Analysér relevante forhold i Aarstidernes omverden. I analysen kan information fra internettet med fordel anvendes.
til dette spørgsmål har jeg brugt omverdensmodellen
- Sammenlign kulturen i Tyskland og Danmark og diskuter Aarstidernes internationalisering. I dette spørgsmål kan information fra internettet med fordel anvendes
til dette spørgsmål har jeg brugt uppsala modellen og skrevet lidt om de to andre modeller om internationalisering og brugt terpstras model
Uddrag
Købemotivet for Aarstiderne ligger under de funktionelle købemotiver. Grunden til dette er, at Aarstidernes produkter købes på baggrund af rationelle overvejelser. Men de dækker også de fysiske behov samt de sociale behov, da man søger en form for accept ved at købe de rigtige varer i form af økologiske produkter... Køb adgang for at læse mere Allerede medlem? Log ind