Salg og Service opgave - Etablering af virksomhed

  • EUD (og HG) 1. år
  • Salg og service C
  • 12
  • 6
  • 3344
  • PDF

Salg og Service opgave - Etablering af virksomhed

Opgaven indeholder svar på spørgsmål i opgaven og er udarbejdet af de 5 første kapitler i Salg og Service bogen på niveau E, D og C.

Jeg fik 12 for denne opgave men min lærer havde dog en kommentar - At jeg måske skulle skære ned for eksemplerne da det hurtigt kan blive trættende og indviklet så det vil du måske slette en smule af eller evt omformulere dig.

Etablering af et Wellness Center i Skive.

1) Hvilke behov skal virksomheden forsøge at dække hos kunderne og hvordan?¨
- Maslows
- Medfødte/Kulturbestemte
- Effektive / Latente
2) Hvilke købsmotiver ligger efter din mening bag et køb i virksomheden?
Sociale / Rationelle
3) Hvilke forbrugsvaner i forhold til virksomhedens produkter/ydelser, ser du i målgruppen?
) Hvordan mener du udviklingen i kundernes forbrug af virksomhedens produkter/ ydelser vil være, hvis kundernes rådighedsbeløb stiger?
5) Beskriv den købsadfærd der ligger til grund for købsbeslutningen.
6) Hvilke regler for personligt salg og kundebetjening vil du anbefale Mads Peter, for at sikre kunderne en optimal købsoplevelse? Svaret skal begrundes.
7) Udarbejd et forslag til indretning af virksomheden. ”butiksspejlet” skal suppleres med en forklaring.

Salg og Service opgave - Etablering af virksomhed

[7]
Bedømmelser
  • 26-09-2014
    Givet af Elev på 1. år
    god inspiration, og flot opgave! det giver et godt udgangs, hvor på man kan arbejde udfra
  • 12-11-2009
    god men lidt uoverskuelig, burde være flere afsnit
  • 12-05-2016
    Givet af Studerende på 7. år
    meget god og brugbar
  • 29-04-2013
    Givet af Elev på 2. år
    God opgave, den er godt formuleret.