Tyggegummibranchen

  • HHX 2. år
  • Afsætning A
  • 12
  • 6
  • 1748
  • PDF

Brancheanalyse: Tyggegummibranchen

Indhold:
1. Redegør for konkurrencesituationen på tyggegummimarkedet i Danmark
2. Diskuter Stimorols strategiske muligheder.
3. Redegør for, hvordan Stimorol anvender produktparameteren
4. Diskuter Wrigleys positioneringsstrategi på det danske marked


Uddrag:
"Wrigley udtaler selv at det danske marked er yderst svært at komme ind på, i og med at det latente marked er meget lille og der næsten er opnået markedsmætning på det danske marked, kræver det mange ressourcer og hårdt arbejde at markedsfører og distribuere sig på det danske marked. Derfor er det yderst vigtigt som indtræder at se hvilken konkurrencesituation de befinder sig i, på den måde kan de tilpasse og påvirke de muligheder og trusler som konkurrencesituationen frembryder."

Tyggegummibranchen

[0]
Der er endnu ingen bedømmelser af dette materiale.