Rynkeby - Værdikædeanalyse
- HHX 1. år
- Afsætning A
- Ingen givet
- 1
- 422
Rynkeby - Værdikædeanalyse
Opgaven indeholder en værdikædeanalyse med primære aktiviteter og support-aktiviteter. Der er ingen indledning eller konklusion på analysen. Kun analysen selv.
Uddrag
Indgående logistik:
Rynkeby Food henter frugter og bær hjem fra ca. 25 lande, hvorefter de selv producerer saften. Rynkeby Food går meget op i kvaliteten hos leverandørerne, og det er derfor vigtigt for dem, at deres leverandører overholder kvalitetskontrollen. Det er også derfor de har ...
---
Produktion:
Virksomheden producerer ca. 55% af al juice og 60% af al saft, som drikkes i Danmark. Tallene omfatter både produkter under egne brands og produktion af private labels til detailhandelskæderne. Virksomhedens primære markeder er Danmark og Sverige, og især i Sverige, hvor markedsandelen ligger på 60%, opleves der stor fremgang. Samlet set i ...
---
Salg og markedsføring:
Rynkeby distribuerer til både supermarkeder, kiosker, flyselskaber og lignende. Rynkeby bruger desuden på markedsføring af deres produkter og brand ved f.eks. Tv-reklamer. Specielt huskes den... Køb adgang for at læse mere Allerede medlem? Log ind