Rynkeby - Værdikædeanalyse

  • HHX 1. år
  • Afsætning A
  • Ingen givet
  • 1
  • 422
  • PDF

Rynkeby - Værdikædeanalyse

Opgaven indeholder en værdikædeanalyse med primære aktiviteter og support-aktiviteter. Der er ingen indledning eller konklusion på analysen. Kun analysen selv.

Uddrag

Indgående logistik:
Rynkeby Food henter frugter og bær hjem fra ca. 25 lande, hvorefter de selv producerer saften. Rynkeby Food går meget op i kvaliteten hos leverandørerne, og det er derfor vigtigt for dem, at deres leverandører overholder kvalitetskontrollen. Det er også derfor de har ...

---

Produktion:
Virksomheden producerer ca. 55% af al juice og 60% af al saft, som drikkes i Danmark. Tallene omfatter både produkter under egne brands og produktion af private labels til detailhandelskæderne. Virksomhedens primære markeder er Danmark og Sverige, og især i Sverige, hvor markedsandelen ligger på 60%, opleves der stor fremgang. Samlet set i ...

---

Salg og markedsføring:
Rynkeby distribuerer til både supermarkeder, kiosker, flyselskaber og lignende. Rynkeby bruger desuden på markedsføring af deres produkter og brand ved f.eks. Tv-reklamer. Specielt huskes den... Køb adgang for at læse mere

Rynkeby - Værdikædeanalyse

[4]
Bedømmelser
  • 20-01-2013
    Givet af Folkeskoleelev i 10. klasse
    Rigtig fin værdikæde. Der er ikke så meget mere at sige.
  • 22-01-2012
    Givet af HHX-elev på 1. år
    Fin besvarelse, virker god nok til vejledning...
  • 02-06-2015
    .............................................
  • 26-04-2012
    Lidt tam i indholdet, ikke 300 point værd.