Promotionskampagne L'easy | Afsætning B

  • HHX 2. år
  • Afsætning B
  • 12
  • 4
  • 1399
  • PDF

Promotionskampagne L'easy | Afsætning B

Analyse af L'easys "Jeg fatter ikke en meter, hvorfor ringer du ikke bare til Peter"
(promotionskampagne)

+ en ny promotionskampagne.

Fyldig opgave, ingen store mangler

Indhold

Analysér promotiomkampagnen fra L'easy:
Målgruppen
Formål
Mål
Budskab
Medieplan
Konklusion

Du skal nu skitsere en promotionkampagne for L'easy med det formål at forbedre deres image hos en af dig udvalgt målgruppe.
Mit bud på L'easys ”nye” promotionskampagne:
Målgruppen
Formål
Budskab
Medieplan

Uddrag

Målgruppen: L'easy har et smalt, men dybt sortiment. De forhandler hårde hvidevarer, mobiltelefoner, tv, dvd, computere osv. Ved at have et dybt sortiment, så rammer de en bred målgruppe. I deres reklamer bruger de unge, voksne og lidt ældre. Så de vil gerne ramme så mange som muligt. Folk der handler hos L'easy vælger en nem løsning. For ”Peter kommer og installerer, og han smutter ikke før det virker”. Så det er jo rart, hvis man enten ikke er særlig teknisk anlagt, hvis man ikke har tid/lyst til selv at tilslutte tv, køleskab, fryser eller hvad det nu måtte være... Køb adgang for at læse mere

Promotionskampagne L'easy | Afsætning B

[0]
Der er endnu ingen bedømmelser af dette materiale.