SWOT Analyse af JBS

  • HHX 2. år
  • Erhvervscase
  • 7
  • 16
  • 5392
  • PDF

Synopsis: SWOT Analyse af JBS

SWOT Analyse af virksomheden JBS Undertøj A/S, hvor koncernens styrker, svagheder, muligheder og trusler undersøges. Analysen er skrevet til erhvervscase i Juni 2008 på HHX - herudover indgår der en regnskabsanalyse i noterne.

Elevens kommentar

"Synopsis med alle modeller og med regnskab"

Indhold

Indledning
Regnskabsanalyse
SWOT-analyse:
Problemstillinger/løsningsforslag:
Aktionsplan
Bilag 2: Regnskabsanalyse:
Bilag 3: SWOT-analyse

Uddrag

"Indledning:
JBS er et aktieselskab og en produktionsvirksomhed der er familieejet og familiedrevet. JBS ble grundlagt af Jens Bjerg Sørensen i1939, og JBS har siden der været Danmarks førende og mest kendte mærke inden for herreundertøj.

Via deres fire kernekompetencer, komfort, kvalitet, innovation og individualitet, har Jens Bjerg Sørensen formået at gøre JBS til en succes og en stor koncern indenfor herreundertøj.

Deres mission er at få virksomhedens primære interessenter til at føle sig godt tilpas. Uanset om de er medarbejdere, forhandlere eller forbrugere..."... Køb adgang for at læse mere

SWOT Analyse af JBS

[4]
Bedømmelser
  • 07-11-2010
    Givet af Studerende på 1. år
    Jeg mangler info om isokvanter og isokostlinjer
  • 26-01-2010
    det er en udemærket opgave
  • 23-11-2011
    god til inspiration jaja
  • 15-09-2009
    OK opgave til at få ideér