Bianco - Parametermix

  • HHX 3. år
  • Afsætning A
  • 10
  • 2
  • 524
  • PDF

Bianco - Parametermix

En kort analyse af Bianco A/S's parametermix. Indeholder noget om Pris, promotion, place og produkt.

Opgaven er skrevet i 2010.

Uddrag

Man laver et parametermix for at få et overblik over virksomhedens mange handlingsparametre. Handlingsparametrene kan bruges til at realisere målene for Bianco.

Pris:
Prisen på Biancos produkter ligger lidt over middel, da produkterne er en god kvalitet og et moderne design. Grunden til at prisen er lidt højere end almindelige sko er, fordi at Bianco’s sko er lidt ”finere”. Virksomheden bruger markedsføringsorienteret prisfastsættelse, hvilket vil sige, at virksomheden fastsætter prisen på et produkt ud fra en vurdering af en række forhold i virksomhedens nær- og fjernmiljø... Køb adgang for at læse mere

Bianco - Parametermix

[9]
Bedømmelser
  • 17-12-2013
    Givet af HHX-elev på 3. år
    Fint, men en smule tyndt. Ingen kilder. MEN Biancos sortiment er dog langt fra bredt og dybt, men smalt og dybt! Virksomheden sælger kun sko og accessories? Varehuse har et bredt sortiment :-)
  • 16-10-2011
    Givet af Studerende på 3. år
    Rigtig god opgave! Den er nyttig hvis man skal lave en parametermix analyse.
  • 19-11-2013
    Givet af HHX-elev på 1. år
    Super, det hjalp en del
  • 27-11-2012
    en rigtig god parametermix