Hjælp til SOP i Psykologi
Her finder du hjælp til SOP i Psykologi.
-
SOP om Neuromarketing og Coca Cola SRP, Afsætning A, Psykologi B …
SOP om neuromarketing og Coca Cola, skrevet i fagene Afsætning A og Psykologi B. Opgaven indeholder en redegørelse for neuromarketing, med henblik på Coca Cola som brand. Desuden også en vurdering af (…)
-
SOP om blogging som markedsførings i Psykologi B og Afsætning A SRP, Afsætning A, Psykologi B …
SOP skrevet i Afsætning A og Psykologi B om blogging og blogging som markedsføring. I følgende SOP gives der først en redegørelse for udviklingen i bloggingens historie, som vil være med til en bedre (…)
-
SOP: Unge og medier SRP, Psykologi B, SOP
SOP i Psykologi om unge og medier.Formålet med rapporten er at kortlægge og diskutere unges brug af massemedier for at vurdere, hvordan medierne i højere grad end i dag kan blive sociale, kulturelle o (…)
-
SOP om Branding og Neuromarketing i Afsætning A og Psykologi B SRP, Afsætning A, Psykologi B …
SOP som undersøger Branding og Neuromarketing, og sammenhængen imellem disse to i Afsætning A og Psykologi. I opgaven gives der først en kort baggrundsbeskrivelse for hvorfor man i dag ser marketingre (…)
-
SOP om musik i markedsføring i Afsætning og Psykologi SRP, Afsætning A, Psykologi B …
Et SOP om sansemarkedsføring, særligt musik, i fagene Psykologi B og Afsætning A. I analysen inddrages musikmarkedsføring i tv-reklamer for Tuborg, Thansen og Oister samt musikmarkedsføring i butik me (…)
-
SOP: IKEA, Dream Society samt Branding i Afsætning og Psykologi SRP, Afsætning A, Psykologi B …
SOP'et er en tværfaglig opgave imellem Psykologi B og Afsætning A, som undersøger IKEA, og hvordan de sælder en identitet via deres produkter.Opgaven beskriver bl.a. hvordan samfundsidentiteten har ud (…)
-
SOP om "Das Schiff Esperanza" i Psykologi B og Tysk A Psykologi B, SOP, Tysk fortsætter A
SOP om "Das Schiff Esperanza", skrevet med fagkombinationen Psykologi B og Tysk Fortsætter A, som indeholder en analyse af det tyske hørespil "Das Schiff Esperanza" med et psykologisk perspektiv, samt (…)