Analyse/vurdering af virksomhedens internationalisering

Opgaver vedrørende en virksomheds internationalisering kan både være en generel analyse, men også en diskussion af internationaliseringen med henblik på andre forhold, der vedrører virksomheden. Eksempelvis kan der være tale om en vurdering af mulighederne for at træde ind på et specifikt marked, eller hvorvidt virksomheden bliver nødt til at tilpasse deres parametermix i udlandet i forhold til deres hjemmemarked. På denne måde bliver man nødt til i de fleste opgaver at skabe sig et teoretisk overblik over internationalisering, og hvad dette indebærer for netop den virksomhed, som du arbejder med, før du kan begynde at diskutere de muligheder eller begrænsninger, som virksomheden står overfor.

Strukturopbygning

Som ved Studienets udarbejdelse...

Teksten herover er kun et uddrag. Køb medlemskab for at læse den fulde tekst.

Få adgang til hele Webbogen.

Som medlem på Studienet.dk får du adgang til alt indhold.

Køb medlemskab nu

Allerede medlem? Log ind