Perspektivering

Her giver vi dig hjælp til at perspektivere de to kampagnefilm "Likvideringen" og "Festen".…

...

Virkemidler og målgruppe

I de to film er der brugt en del filmiske virkemidler, der er med til at skabe dramatik og action (fx nærbilleder, håndholdt kamera og lydlige effekter).

  • Du kan derfor overveje følgende:
    • Hvilken målgruppe tror du, at disse virkemidler i særlig høj grad appellerer til? (fx unge menneske…

...

Eksempler fra nettet

 Vi giver dig her et forslag til, hvad du kan inddrage i en afsluttende perspektivering, hvis du vil inddrage materiale fra internettet.

Rådet for Sikker Trafik har lavet en række andre kampagner, som kan være relevante af inddrage. Du kan se alle kampagner på Rådet for Sikker Trafiks hjemmeside.

Posemand eller posedame

Du kan i din afsluttende perspektivering vælge at inddrage én af de to kampagnefilm ”Posemand” eller ”Posedame” som også er lavet af Rådet fra Sikker Trafik.

  • Disse film handler i bund og grund om det samme som ”Likvideringen”.
  • I de to film får henholdsvis en mand og en kvinde en sms, imens de kører i bil. Da de to personer skal tjekke deres mobil, t…

Teksten herover er et uddrag fra webbogen. Kun medlemmer kan læse hele indholdet.

Få adgang til hele Webbogen.

Som medlem på Studienet.dk får du adgang til alt indhold.

Køb medlemskab nu

Allerede medlem? Log ind