Virksomhedsanalyse af Hummel i Afsætning A

  • HHX 3. år
  • Afsætning A
  • 7
  • 4
  • 821
  • PDF

Virksomhedsanalyse af Hummel i Afsætning A

Find her en intern virksomhedsanalyse af Hummel A/S skrevet i Afsætning.

Opgaven er skrevet i 2015.

Indhold

Udarbejd en intern virksomhedsanalyse af Hummel A/S
Analyser og vurder Hummels vækstmuligheder på det danske marked
Med udgangspunkt i spørgsmål 2 bedes du udarbejde et forslag Hummels Parameter Mix på det danske marked

Uddrag

For at kunne lave en intern virksomhedsanalyse af Hummel A/S, vil der blive kigget på virksomhedens værdikæde og samtidig bliver der lavet en SWOT-analyse. Værdikæden belyser de interne aktiviteter der giver virksomheden fortjeneste på sine produkter, hvorefter SWOT kan vise virksomhedens stærke og svage sider internt.

Produktudvikling
Forskellige kollektioner, med produktudvikling efter behovet i den pågældende målgruppe.

Produktion
Hummel A/S har ikke egne produktionsfaciliteter, men samarbejder med en række firmaer i Vietnam og Kina. Samarbejdspartnerne er fastsat på om de kan tilfredsstille Hummels krav om; kort produktionstid, leveringssikkerhed og fleksibilitet.

---

Med udgangspunkt i spørgsmål 2 bedes du udarbejde et forslag Hummels Parameter Mix på det danske marked

For at kunne udarbejde et forslag til hvordan Hummels Parameter Mix ser ud, skal man gøre brug af de 4 P'er. Dette er nemlig den mest brugte og klassiske marketingmix. Den består af 4 forskellige variabler. Disse 4 parametre omfatter; ”Price, Place, Product og Promotion”.

• Price:
Hummel er et stærkt brand og de har fokuseret på at holde deres priser konkurrencedygtige. Pris klasserne for på produktkategorier, Hummel udfordre, er relativt høje, dog formår Hummel at holde en lav men konkurrencedygtig pris over for sine stor konkurrenter, som primært er Nike, Puma og Adidas.

• Place:
Hummel A/S, har hovedsæde i Danmark, nærmere bestemt... Køb adgang for at læse mere

Virksomhedsanalyse af Hummel i Afsætning A

[0]
Der er endnu ingen bedømmelser af dette materiale.