SRO om HAY i Afsætning og VØ

SRO om HAY i Afsætning og VØ

Denne opgave er en studieretningsopgave SRO om virksomheden Hay. SRO'en er skrevet i afsætning og VØ.

Analysen har fokus på puden Dot Cushion 2 x 2 Divina Melange.

HAY's økonomiske situation og deres målgruppe for puden analyseres. Til sidst i opgaven kommer et forslag til en eventuel reklamekampagne for HAY produktet.

Studienets kommentar

Opgavens analyser bør uddybes og abstract skal forbedres.

Vær opmærksom på, at litteraturlisten ikke er korrekt opbygget.

Der er en del sproglige fejl i opgaven.

Vurdering 4-7.

Indhold

Abstract 2
Indledning 4
1. Beskrivelse af virksomheden. 5
2.1 Afkastningsgraden. 6
2.2 Soliditetsgraden: 6
2.3 Likviditetsgraden: 7
3 Målgruppe analyse af puden. 7
3.1 Konsumentenheder 7
3.3 Minerva-modellen 9
4. Reklame kampagne for puden ”Dot Cushion 2 x 2 Divina Melange. 10
4.1 Hvornår vil dette være lønsomt? 10
Konklusion 11
Kilder 12
Litteraturliste. 13
Bilag 14

Uddrag

1. Beskrivelse af virksomheden.
Hay er en modebevidst virksomhed som opererer inden for møbelbranchen. Hay blev grundlagt tilbage i 2002, og er stiftet af Rolf Hay og Bestseller A/S og har hovedsæde i Horsens.
Hay sælger designer møbler af høj kvalitet, og andre artikler til møbelbranchen. Hay har sans for produkt udvikling inden for modebranchen, og har designet mange forskellige udgaver af møbler, i et tæt samarbejde med andre designere.
Rolf Hay har igennem sin karriere arbejdet med design, i både Danmark og Tyskland, men det var først efter at han mødte direktøren for Bestseller A/S, at han fik tanker om selv at starte virksomhed... Køb adgang for at læse mere

SRO om HAY i Afsætning og VØ

[0]
Der er endnu ingen bedømmelser af dette produkt.