Analyse af reklamekampagne: Øllingegaard mejeri | Markedskommunikation C

  • HHX 3. år
  • Markedskommunikation C
  • 10
  • 14
  • 3147
  • PDF

Reklameanalyse: Analyse af reklamekampagne: Øllingegaard mejeri | Markedskommunikation C

Projekt i Markedskommunikation om Øllingegaard Mejeri.

I forbindelse med udarbejdelse af en ny reklamekampagne for Øllingegaard Mejeri indeholder opgaven en uddybende beskrivelse af de forskellige faser, man bør tage højde for i kommunikationsplatformen.

Med udgangspunkt i dette gives et overblik over, hvordan budskabet for Øllingegaard skal være /udarbejdes, og ligeledes hvordan det skal eksponeres.

Indhold

Virksomhedsbeskrivelse: 3
1.Kommunikationsplatform 3
1.1 Øllingegaards markedsforhold 3
1.1.1 Stærke sider 4
1.1.2 Svage sider 4
1.2 Efterspørgselsforhold 5
1.3 Målgruppeprofil 5
1.4 Positionering og branding 6
1.3.1 Produktpositioneringsstrategier 6
1.3.2 USP 6
1.3.3 Branding 7
1.4 Overordnet budskab 7
1.5 Storyboard 8
1.6 Annonce 10
1.7 Reklamefilm over facebook 11
1.8 Uddeling af Koldskål 11
1.9 Tidsplan 12
1.10 Budget 13

Uddrag

I forbindelse med vores udarbejdelse af en ny reklamekampagne for Øllingegaard, vil vi give en uddybende beskrivelse af de forskellige faser, man bør tage højde for. Således vil det skabe et større overblik over hvordan budskabet skal være /udarbejdes, og ligeledes hvordan det skal eksponeres.

1.1 Øllingegaards markedsforhold
Det er vigtigt for den enkelte kunde at kende til produktet, og dette har Øllingegaard til opgave at sørge for. Vi har således opstillet en række fordele og ulemper ved Øllingegaards produkter baseret på et forbrugsinterview vi foretog ved SuperBrugsen i Lynge den 14/04-2014 samt virksomhedsbe-søg den 01/04-2014... Køb adgang for at læse mere

Analyse af reklamekampagne: Øllingegaard mejeri | Markedskommunikation C

[0]
Der er endnu ingen bedømmelser af dette materiale.