Moss Copenhagen | Markedsføringsplan | Afsætning
- EUD (og HG) 1. år
- Andet
- Godkendt
- 7
- 1219
Moss Copenhagen | Markedsføringsplan | Afsætning
Aflevering i Afsætning om en markedsføringsplan til Moss Copenhagen.
Der er taget udgangspunkt i en sweater, som er designet af Moss Copenhagen, der skal markedsføres.
Indhold
Indledning
Opgave 1 - Segmentering og målgruppevalg
Målgruppe 1:
Målgruppe 2:
Målgruppe 3:
SMUK-Modellen
EFU Modellen
Opgave 2 – Opstil mål
Opmærksomhedsmål
Salgsmål
Imagemål
Opgave 3 - Komplet parametermix
De 4 P'er
Opgave 4 - Konkret kampagneplan
Opgave 5 – Konklusion
Uddrag
Indledning
Det produkt vi har valgt at arbejde med at en sweater som er designet af Moss Copenhagen, den findes i farverne Light Grey Melange, Navy og Black den er lavet af 100% bomuld, med et mønstret kantbånd langs begge ærmer.
Moss Copenhagen er en butikskæde som sælger prisvenligt, simpelt og lækkert high-street tøj som efterhånden har tryllebundet mange piger i Danmark.
De sælger alt lige fra hverdags tøj, tøj til fest og tøj der måske egner sig bedst til en afslappet søndag. For de meste er deres tøj i mørke eller lyse simple farver og mange af Moss Copenhagens kjoler, T-shirt osv. er i oversize størrelser.
Dog er deres tøj ikke kun sort og hvid, for på meget af deres tøj kan du også finde prikker striber eller store åbne rygge.
Opgave 1 - Segmentering og målgruppevalg
Målgruppe 1: Unge mennesker
Alderen er 18-30
Køn: Mænd og kvinder
Bopæl: lejlighed
Forbrugsmønster: I byen/natklubber, shopping, ikea
Uddannelse: gymnasie eller erhvervsuddannelse
Indtægt: lav/Middel
Hvad læser de: Se&hør, Hjemmet, EkstraBladet, BT
Hvad ser de i TV: TV3, Nyheder, TV2, DR1
Medievaner: Nyheder, Facebook, instagram (Andre sociale medier)
... Køb adgang for at læse mere Allerede medlem? Log ind