Konkurrencen på det danske discountmarked | Erhvervscase

  • HHX 2. år
  • Erhvervscase
  • 12
  • 20
  • 451
  • PowerPoint2007

Præsentation: Konkurrencen på det danske discountmarked | Erhvervscase

Opgaven indeholder en Erhvervscase om konkurrencen på det danske discountmarked, og om hvordan REMA 1000, kan forøge deres kendskabsgrad og forøge deres markedsandel i Danmark, der er blevet sammenlignet med deres konkurrenter Netto & Fakta og deres antal af butikker i København. Powerpointen indeholder også en masse konkurrencemæssige modeller og beskriver hvor REMA 1000 er placeret på det danske discountmarked, opgaven indeholder også fremtidsudsigter for REMA 1000 og deres regnskab.

Lærers kommentar

Fremragende opgave, dog var den 2 minutter over tiden, men det betød ikke noget da det var relevant og vi snakkede om hvad REMA 1000 kunne evt gøre mere i Danmark for at forøge deres markedsandele

Elevens kommentar

Jeg vil ikke ændre noget i opgaven da alt er relevant og karakteren 12 sker jo ikke ofte, jeg vil personligt ikke ændre noget i opgaven da den passer godt til vores udfordring som handler om REMA 1000 fremtid i Danmark

Konkurrencen på det danske discountmarked | Erhvervscase

[0]
Der er endnu ingen bedømmelser af dette materiale.