Hummel: Internationalisering og interne forhold

  • HHX 3. år
  • Afsætning A
  • 7
  • 8
  • 2358
  • PDF

Hummel: Internationalisering og interne forhold

Aflevering i Afsætning A om Hummel.

Opgaven består af en redegørelse for det marked, som Hummel befinder sig på, en analyse af Hummels internationaliseringsproces, analyse og vurdering af Hummels interne forhold samt diskussion af Hummels brug af de 4 p'er.

I analysen kommer opgaven ind på eksportmotiver, eksportbarriere, Uppsala modellen, værdikæden, SW-analyse, generisk strategi, portefølje og de 4 p'er.

Indhold

Redegørelse for det marked, som Hummel befinder sig på.
Analyse af Hummels internationaliseringsproces.
Analyse og vurdering af Hummels interne forhold.
Diskussion af Hummels brug af de 4 p’er.

Uddrag

Hummel
Redegørelse for det marked, som Hummel befinder sig på
Hummel er en virksomhed som startede tilbage i 1923, hvor de kun befandt sig på markedet for salg af fodboldstøvler. De er efterfølgende blevet stærke med deres brands indenfor fodbold og håndbold og senere kendt for deres produktion og salg af modetøj. De befinder sig altså derfor primært på sports- og modetøjsmarkedet. Frem til år 2000 befandt Hummel sig på buisness to buisness markedet, da de primært kun solgte til fodbold- og håndboldklubber. Efter år 2000 befinder Hummel sig på buisness to consumer markedet. De brugte deres... Køb adgang for at læse mere

Hummel: Internationalisering og interne forhold

[0]
Der er endnu ingen bedømmelser af dette materiale.