Sticks 'n' Sushi Internationalisering
- HHX 2. år
- Afsætning B
- 10
- 8
- 2142
Sticks 'n' Sushi Internationalisering
En aflevering fra 2. år på hhx.
Opgaven lød følgende:
opgave Sticks 'n' Sushi.
1. Redegør kort for virksomheden og redegør for Sticks 'n' Sushis internationalisering.
2. Forklar, hvordan Sticks 'n' Sushi kan sammensætte sit marketingmix i London.
3. Vurder, hvordan informationsindsamling kunne forløbe, før Sticks 'n' Sushi entrerer det engelske marked.
Lærers kommentar
God opgave, men spørgsmålene kunne godt uddybes.
Elevens kommentar
brug evt. de 7 p'er istedet for kun de 4 p'er i spg. 3
Indhold
Redegør kort for Sticks 'n' Sushi 3
Redegør for Sticks 'n' Sushis internationalisering 3
Eksportmotiver, jf. bilag 1 3
Eksportberedskab 3
Markedsudvælgelse 4
Forklar hvordan Sticks 'n' Sushi kan sammensætte deres marketingmix i London 4
Produkt 4
Pris 5
Place 5
Promotion 6
Vurder hvordan informationsindsamlingen kunne forløbe, før Sticks 'n' Sushi entrerer der engelske marked 6
Konklusion 7
Bilag 1 – Eksportmotiver 9
Uddrag
Redegør for Sticks 'n' Sushis internationalisering
Efter der er kommet nye investorer til Sticks 'n' Sushi, har de lagt planer om, at deres koncept skal udvides og blive internationalt. Første geografiske sted på kortet er London!
Eksportmotiver, jf. bilag 1
Eksportmotiverne fortæller os om, hvorfor Sticks 'n' Sushi ønsker at udvide til nye markeder. De proaktive der beskriver mulighederne for virksomheden er bla. at, ledelsen har ambitioner om at få et internationalt gennembrud. Dette hænger selvfølgelig sammen med nogle vækst- eller indtjenings mål, som virksomheden/ledelsen har sat sig... Køb adgang for at læse mere Allerede medlem? Log ind