Noter: Segmentering og målgruppevalg - Kapitel 4

  • HHX 2. år
  • Afsætning A
  • Ingen givet
  • 6
  • 1721
  • PDF

Noter: Segmentering og målgruppevalg - Kapitel 4

Notater til kapitel 4 til bogen på 2. år i afsætning om segmentering og målgruppevalg.

Om segmenteringsbegrebet, segmenteringsprocessen, segmentkriterier på konsumentmarkedet, minerva-modellen og segmentering på eksportmarkedet.

Uddrag

Enhver virksomhed må gøre sig nogle overvejelser om, hvilken målgruppe virk. produkter, pis, disstribution og promotion skal rette mod (parametre-mix).
SEGMENTERINGSBEGREBET
- segmentere: Sikre sig en mere konkret og systematisk vurdering af de mest interessante kundegrupper.
- Segmentering: = proces som gennemføres for at inddele et marked i homogene... Køb adgang for at læse mere

Noter: Segmentering og målgruppevalg - Kapitel 4

[38]
Bedømmelser
  • 06-12-2010
    Rigtig god :) kan helt klart anbefaldes til dem der har om det emne :) /Henrik
  • 09-11-2010
    Den er ok, men problemstillingerne passer ikke helt til de materialer min gruppe og jeg har fået, men ellers er den god nok til opstilling af en synopsis
  • 11-04-2012
    Givet af HHX-elev på 3. år
    God opgave kan helt klart bruges. Tak
  • 09-12-2010
    :) en rigtig god note , tak hehe