Reklameanalyse af L'Oreal reklame Dansk HG

  • EUD (og HG) 1. år
  • Dansk D
  • 12
  • 3
  • 984
  • PDF

Reklameanalyse af L'Oreal reklame Dansk HG

Reklameanalyse af L'Oreal Paris.

Reklamen er bl.a. blevet vist i ugebladet Skøn, som er et gratis magasin man kan tage hver måned i Matas. Reklamen er fra februar 2012 og er med Jane Fonda og er for AGE PERFECT (Intense Nutrition Night)

Lærers kommentar

Fik 12, der manglede ingenting. Brugte begrebene og gav eksempler.

Indhold

1. Præsentation
2. Indholdsfortegnelse
3. Komposition
4. Reklamekneb
5. Målgruppe
6. Vurdering
7. Perspektivering

Uddrag

Afsenderen er L’Oreal Paris som er et kendt Make-up mærke. Der reklameres for en natcreme der giver næring til huden. Cremen skal blive brugt som en fugtgivende pleje om natten. Cremen vil give næring til det yderste hudlag og udglatte rynket hud. Nogen af olierne i cremen har også en afslappende effekt, som kan hjælpe med at få en god nattesøvn. Reklamen er blevet vist i ugebladet Skøn, som er et gratis magasin man kan tage hver måned i Matas. Reklamen er fra februar 2012... Køb adgang for at læse mere

Reklameanalyse af L'Oreal reklame Dansk HG

[1]
Bedømmelser
  • 28-03-2021
    Givet af Folkeskoleelev i 9. klasse
    Hvor kan man se selve L'Oreal reklamen hene?