Jysk Case
- EUD (og HG) 1. år
- Salg og service C
- 11
- 10
- 1601
Jysk Case
Salg og service case om Jysk skrevet i 2006.
Indhold
Forside ___1
Indholdsfortegnelse ___2
Opgave 1: JYSKs anvendelse af parametre ____________________________3-4
Opgave 2: Muligheden for e-handel til forbrugerne 4-5
Opgave 3: JYSKs indkøb af bambus-stole 6-7
Opgave 4: Branding ___8
Opgave 5: JYSKs omverden for butikkerne i Ungarn ___9
Opgave 6: Reklame 9-10
Opgave 7: Konkurrenceforhold __10-11
Opgave 8: Markedsanalyse __11
Uddrag
Opgave1 JYSKs anvendelse af parametre
Forklar kort begreberne parametre og parametremix
Handlingsparametre er styrer virksomhedens salg. Handlingsparametre er delt op i 2, som er grundparametre og kontaktparametre. Grundparametre er de handlingsparametre, der informerer målgruppen om at man har et godt produkt til dem. Kontaktparametre er de 4P'er (Produkt, Pris, Promotion og Distribution.
Redegør for hvilke 3 handlingsparametre Jysk mest lægger vægt på i sin markedsføring overfor konsumentmarkedet... Køb adgang for at læse mere Allerede medlem? Log ind