Jysk Case

  • EUD (og HG) 1. år
  • Salg og service C
  • 11
  • 10
  • 1601
  • PDF

Jysk Case

Salg og service case om Jysk skrevet i 2006.

Indhold

Forside ___1
Indholdsfortegnelse ___2
Opgave 1: JYSKs anvendelse af parametre ____________________________3-4
Opgave 2: Muligheden for e-handel til forbrugerne 4-5
Opgave 3: JYSKs indkøb af bambus-stole 6-7
Opgave 4: Branding ___8
Opgave 5: JYSKs omverden for butikkerne i Ungarn ___9
Opgave 6: Reklame 9-10
Opgave 7: Konkurrenceforhold __10-11
Opgave 8: Markedsanalyse __11

Uddrag

Opgave1 JYSKs anvendelse af parametre

Forklar kort begreberne parametre og parametremix

Handlingsparametre er styrer virksomhedens salg. Handlingsparametre er delt op i 2, som er grundparametre og kontaktparametre. Grundparametre er de handlingsparametre, der informerer målgruppen om at man har et godt produkt til dem. Kontaktparametre er de 4P'er (Produkt, Pris, Promotion og Distribution.

Redegør for hvilke 3 handlingsparametre Jysk mest lægger vægt på i sin markedsføring overfor konsumentmarkedet... Køb adgang for at læse mere

Jysk Case

[16]
Bedømmelser
  • 28-09-2010
    en opgaver der kan bruges til at komme videre hvis man sidder fast.
  • 20-03-2012
    Givet af HHX-elev på 2. år
    Meget brugbar case! ret lang og grundig opgave.
  • 10-01-2016
    6575767756675756567567567567
  • 22-10-2012
    Ikke særlig godt formuleret