Kritiske Succesfaktorer for JBS

  • HHX 2. år
  • Erhvervscase
  • 7
  • 9
  • 1900
  • PDF

Synopsis: Kritiske Succesfaktorer for JBS

Erhvervscase-besvarelse med særligt fokus på en undersøgelse af de kritiske succesfaktorer for virksomheden JBS, som er skrevet til erhvervscasen i 2008 Juni på HHX. I opgaven indgår bl.a. en undersøgelse af en række udvalgte problemstillinger, handlingsforslag til at møde udfordringerne, samt en SWOT analyse af virksomheden JBS Undertøj A/S.

Følgende udfordringer er identificeret og undersøgt i opgaven:
1. Brand
2. Lager
3. Outsourcing

Indhold

Virksomhedsbeskrivelse
KFS’er
Udfordring 1: Brand
- Valg af handlingsforslag og konsekvenser
Udfordring 2: Lager
- Valg af Handlingsforslag og konsekvenser
Udfordring 3: Syafdeling
- Valg af Handlingsforslag og konsekvenser
Aktionsplan
Metode
Kildefortegnelse
SWOT-analyse af JBS undertøjet A/S
Varelagerets omsætningshastighed

Uddrag

"Virksomhedsbeskrivelse:
Virksomheden JBS A/S blev grundlagt i 1939. Stifteren bag JBS A/S er Jens Bjerg Sørensen. Virk-somheden ligger i Herning. Virksomheden er familieejet og har altid været det. JBS A/S er i dag en international virksomhed, og er det førende og mest kendte undertøjsmærke i Danmark.

Deres produkter sælges i en række lande, men med primær fokus på det nordeuropæiske marked. De har på nuværende tidspunkt mere end 300 medarbejder. Virksomheden fastholder deres førerposition ved at fokusere på følgende fire kerneværdier: komfort, kvalitet, innovation og individualitet..."... Køb adgang for at læse mere

Kritiske Succesfaktorer for JBS

[1]
Bedømmelser
  • 15-01-2012
    En god opgave til inspiration :)