HAY - konkurrencemæssige fordele, fremtidig vækst m.m.

  • HHX 1. år
  • Afsætning A
  • 12
  • 16
  • 4369
  • PDF

HAY - konkurrencemæssige fordele, fremtidig vækst m.m.

Opgaven omhandler HAY. Den svarer på følgende:

1. Analyser HAYs interne forhold og vurder virksomhedens konkurrencemæssige fordele.
2. Analyser og vurder HAYS muligheder for at opnå fremtidig vækst.
3. Segmenter markedet for møbler og fastlæg HAYS målgruppe.
4. Analyser købsadfærden ved køb af møbler for den valgte målgruppe.

Uddrag

o HAYS fokus områder ligger i den indgående logistik, da HAY får tilsendt deres produkter fra flere steder i verden, b.la. Nepal, Polen, og Kina. Dette er selvfølgelig en mere besværlig metode, men på denne måde opnås bedst kvalitet. Det er vigtig for HAY at have stabile og kvalitetsbevidste underleverandører, der overholder de krav HAY har, hvorfor de også selv typisk står for fremskaffelsen af råvarer. Der skabes værdi for kunden.

• Produktion
o BS Studio/HAY får mange af sine produkter fremstillet hos underleverandører dér, hvor det er mest hensigtsmæssigt. Hvilket betyder, alle bordplader produceres i Danmark, mens samtlige polstermøbler produceres af danske og polske underleverandører. Polstermøblerne produceres med samme teknik til polstring af .... Køb adgang for at læse mere

HAY - konkurrencemæssige fordele, fremtidig vækst m.m.

[1]
Bedømmelser
  • 25-01-2014
    .......................