Eksempel på brug af AIDA-modellen
- HTX 1. år
- Kommunikation/It C
- 10
- 1
- 294
Eksempel på brug af AIDA-modellen
Et salgsbrev, jeg har skrevet, hvor vi skulle bruge AIDA-modellen. Jeg har lagt kommentarer ind så I kan se hvad der hvad i AIDA-modellen (Attention, Interest, Desire, Action).
Uddrag
Alle kan vidst blive enige om at Slush ice er godt, men kan vi ikke også blive enige om, at det ville være bedre hvis man kunne slippe for at gå ned til nærmeste iskiosk. Ville du ikke også gerne slippe for at betale 15 kroner hver gang, du vil have et glas slush ice? Jeg har løsningen!
Du er lige kommet hjem, du har været ud at cykle. Du kommer ind, kigger i køleskabet, ingenting….. Du tænker på at køre ned i kiosken for at købe en slush ice, men det er både dyrt, og du er allerede udmattet efter cykelturen. Det er her vores maskine kommer ind i billedet, på dit bord står nemlig en splinter ny slush ice maskine og venter. For ingen penge kan du risikofrit lave så meget slush ice du vil, du skal bare bruge lidt vand, og den smag du vil have i. Med maskinen fulgte 10 poser med forskellige smag, væskerne i dem er så koncentreret at du kun skal bruge 1/10 af posen per kop. Der er altså ingen... Køb adgang for at læse mere Allerede medlem? Log ind