Coop Danmark | Afsætning A

  • HHX 2. år
  • Afsætning A
  • 10
  • 7
  • 1863
  • PDF

Coop Danmark | Afsætning A

1. Redegør for hvilke vækstrategier Coop benytter.
Analyser konkurrencesituationen indenfor dansk detailhandel

1. Vurdér Coop's initiativer for dels at positionere deres kæde Irma (artikel vedlagt) og dels initiativet for hele Coop: deres nye “ansvarlighedsmagasin” kaldet omtanker, som findes på www.coop.dk/vigorhvadvikan

De 4 p'er ud fra en artikel om Irma.

Minervamodellen ud fra en artikel fra et ansvarlighedsmagasin.

Uddrag

Til at starte med ville jeg lave en analyse omkring detailhandelsvirksomheder som handler med fødevare og non-food-varer. Jeg ville lave denne analyse for at give læseren et større overblik over hele branchen, dette får læseren til at tænke sammenligningsfuldt med hensyn til de konkurrenter jeg ville nævne i min analyse.
analyse :
I dag driver Coop kæderne Kvickly, Super-Brugsen, Dagli'Brugsen, Nettorvet samt datterselskaberne Fakta A/S og Irma A/S.
Coop er et af Danmarks største detailhandelsvirksomhed. Coop Danmark har sammen med de selvstændige brugsforeninger en årlig omsætning på cirka 50 milliarder kr. og 35.000 medarbejdere. de beskæftiger sig med salg af varer til forbrugere. Coops salg foregår som reelt i fysiske butikker. I detailbranchen kan salget ikke kun foregå i fysisk form men også i butikker på internettet. Coop handler med dagligvarer som typisk ... Køb adgang for at læse mere

Coop Danmark | Afsætning A

[12]
Bedømmelser
  • 30-11-2010
    </br>God opgave, det eneste minus ved den er de stavefejl jeg blev selv nød til at rette dem
  • 03-03-2011
    Fin opgave. Jeg kan godt bruge nogle elementer. Så den er fin til inspiration.
  • 23-03-2014
    hilal er smuk ja hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
  • 19-02-2014
    Rigtig fin, lige hvad jeg havde brug for til inspiration.