Cocio - Viral markedsføring og Eva Mendes reklame

  • HHX 3. år
  • Markedskommunikation C
  • 7
  • 4
  • 1035
  • PDF

Cocio - Viral markedsføring og Eva Mendes reklame

Denne opgave indeholder en besvarelse af nedenstående:

- Redegørelse for den nye form for markedsføring, viral markedsføring, som Cocio tager i brug.

- Hvilke fordele og ulemper er der for Cocio i forbindelse med brugen af viral markedsføring.

- Med udgangspunkt i et selvvalgt kommunikationsmål har jeg lavet et storyboard for en 30 sekunders reklamefilm for Cocio. Inddraget målgruppen og budskab, og fremsat et
forslag til mediavalg.

Opgaven høre til Markedskommunikations bogen med samme titel fra SYSTIME.

Lærers kommentar

Fin opgave, men med mangler i forhold til et budget.

Uddrag

: Viral markedsføring/marketing også kendt som en moderne form mund-til-mund kommunikation. Den virale markedsføring foregår udelukkende online, dvs. over internettet. Formålet med denne reklameform er at den skal være opsigtsvækkende og således selvforstærkende. Dette betyder med andre ord blot, at firmaer som f.eks. Quiksilver og Cocio vælger at udsende et online reklamespot til et begrænset antal forbrugere, med en forventning om at de finder reklamen så interessant, og således sprede budskabet til så mange som muligt... Køb adgang for at læse mere

Cocio - Viral markedsføring og Eva Mendes reklame

[3]
Bedømmelser
  • 04-12-2016
    Givet af HHX-elev på 3. år
    Skidt, der var ingen dybde i opgaven overhovedet
  • 21-10-2015
    rigtig fin opgave jeg kunne bruge til min opgave
  • 15-12-2011
    en god opgave som kan bruges til at sammeligne med ens egen holdninger

Materialer relateret til Cocio - Viral markedsføring og Eva Mendes reklame.