Case Danske forlystelsesparker

  • HHX 2. år
  • Afsætning A
  • 7
  • 7
  • 1342
  • PDF

Case Danske forlystelsesparker

I opgave 1 beskriver jeg de typiske forbrugs- og købsadfærd for en typisk familie relateret til forlystelser.

I opgave 2 analyserer jeg de forskelige konkurrenceforhold på markedet for forlystelses- og temaparker.der har jeg været inde og kigge på både disney og Tivoli. Disney i forhold til EU og Tivoli i forhold til DK

I opgave 3 er jeg inde og analysere parkens servicekoncept og serviceleverancesystem.
der har jeg valgt Djurs sommerland.

I opgave 4 er jeg inde og analysere Djurs sommerlands promotion indsats.

Del 7 - kap 15 - case 1. Danske forlystelsesparker

bog: Afsætning 2 (iBog)

Lærers kommentar

Flot arbejde. God analysedybde og anvendelse af AØ. Arbejd fremover med din argumentation og præcisering af AØ-begreberne. Det nuancerer og præciserer, feks. Spg 4 promotionformer og promotionstrategierne. Karakter: STOR 7

Case Danske forlystelsesparker

[5]
Bedømmelser
  • 22-11-2015
    God inspiration :) - den hjalp mig i gang med opgaven
  • 03-02-2014
    Lige hvad man mangler til at komme igang
  • 20-03-2014
    God besvarelse, meget godt
  • 04-09-2012
    Givet af HHX-elev på 3. år
    Lige hvad jeg manglede !!