Carlsberg - omverdensfaktorer, internationalisering, konkurrencesituationen og strategiske muligheder

  • HHX 3. år
  • Afsætning A
  • 10
  • 5
  • 1823
  • PDF

Carlsberg - omverdensfaktorer, internationalisering, konkurrencesituationen og strategiske muligheder

Analyse af bryggeriet Carlsberg, der kommer ind på omverdensfaktorer, internationalisering, konkurrencesituationen og strategiske muligheder.

Lærers kommentar

God og uddybende, med få mangler

Elevens kommentar

Benyt Uppsala-modellen!

Indhold

Virksomhedsbeskrivelse
1: Redegør for relevante omverdensfaktorer, koncernen Carlsberg, skal tage højde for
2: Redegør for Carlsbergs internationalisering
3: Analyser Konkurrencesituationen i Ølbranchen
4: Vurder koncernen Carlsberg strategiske muligheder

Uddrag

For at Carlsberg skal vokse mest muligt, er de nødsaget til at vide hvilke faktorer de i særlig grad skal tage højde for, for at kunne afgøre hvor og hvordan det vil være mest rentabelt at køre virksomheden videre... Køb adgang for at læse mere

Carlsberg - omverdensfaktorer, internationalisering, konkurrencesituationen og strategiske muligheder

[0]
Der er endnu ingen bedømmelser af dette materiale.