Carlsberg - omverdensfaktorer, internationalisering, konkurrencesituationen og strategiske muligheder
- HHX 3. år
- Afsætning A
- 10
- 5
- 1823
Carlsberg - omverdensfaktorer, internationalisering, konkurrencesituationen og strategiske muligheder
Analyse af bryggeriet Carlsberg, der kommer ind på omverdensfaktorer, internationalisering, konkurrencesituationen og strategiske muligheder.
Lærers kommentar
God og uddybende, med få mangler
Elevens kommentar
Benyt Uppsala-modellen!
Indhold
Virksomhedsbeskrivelse
1: Redegør for relevante omverdensfaktorer, koncernen Carlsberg, skal tage højde for
2: Redegør for Carlsbergs internationalisering
3: Analyser Konkurrencesituationen i Ølbranchen
4: Vurder koncernen Carlsberg strategiske muligheder
Uddrag
For at Carlsberg skal vokse mest muligt, er de nødsaget til at vide hvilke faktorer de i særlig grad skal tage højde for, for at kunne afgøre hvor og hvordan det vil være mest rentabelt at køre virksomheden videre... Køb adgang for at læse mere Allerede medlem? Log ind