Bellinger: SWOT-analyse, markedsføringsstrategi m.m. | Afsætning A

  • HHX 1. år
  • Afsætning A
  • 12
  • 10
  • 2776
  • PDF

Bellinger: SWOT-analyse, markedsføringsstrategi m.m. | Afsætning A

Case om Bellinger.
Opgaven indeholder grundig virksomhedsbeskrivelse, SWOT-analyse, virksomhedens kernekompetencer, TOWS-analyse, virksomhedens udvikling, Bellingers salgs- (værdikæde) og markedsføringsstrategi (marketingmix) samt købsadfærd (S-O-R modellen, købemotiv og købadfærdstyper).

Indhold

Indledning
1. Virksomhedsbeskrivelse
2. Analyse af virksomheden
3. Bellingers salg og markedsføringsstrategi samt købsadfærd
Litteraturliste

Uddrag

Indledning:
Bellinger er et dansk brillefirma, som blev etableret i September 2003 af et dansk designerpar. Bellinger kollektionen er high-end designerbriller til både mænd og kvinder. Kollektionen er på få år blevet verdenskendt. Brillernes karakteristiske træk, er de fantastiske farvekombinationer, de håndskårne udskæringer på stængerne og de unikke acetat materialer samt metal og titanium i høj kvalitet... Køb adgang for at læse mere

Bellinger: SWOT-analyse, markedsføringsstrategi m.m. | Afsætning A

[0]
Der er endnu ingen bedømmelser af dette materiale.