BOLIGmiljø A/S | Erhvervscase

BOLIGmiljø A/S | Erhvervscase

Afsluttende erhvervscase fra 1.HHX i afsætning og Virksomhedsøkonomi.

Indhold

SPL – K
SWOT-analyse
Parameteranalyse
E-handel
Nøgletal
Målgruppe for BOLIGmiljø A/S
Strategisk plan for BOLIGmiljø A/S
Omverdensmodel
Uafhængig omverden
Afhængig omverden
Skydeskivemodellen
Maslows Behovspyramide
Truslen fra nye udbydere
Oversigt over ansatte i BOLIGmiljø A/S, Aalborg
Brainstorm

Uddrag

Parameteranalyse

Produkt
Sortiment:
De har tre afdelinger med henholdsvis. møbler, tæpper og gardiner.

Pris
Prisfølsomhed:
Det er prisfølsomme varer, som betyder forholdsvist meget på budgettet og er luksusvarer.

Promotion
Reklame:
Virksomheden indrykker annoncer i den lokale ugeavis en gang om måneden, samt omdeler de brochurer til alle husstande i Aalborg hvert ½ år.

Distribution (place)
Distribution:
Virksomheden har deres egen butik.

Beliggenhed:
De ligger centralt i Aalborgs bymidte, men da der er mange ensrettede gader og trafikbegrænsede foranstaltninger er det svært for virksomhedenskunder at komme der til... Køb adgang for at læse mere

BOLIGmiljø A/S | Erhvervscase

[2]
Bedømmelser
  • 16-11-2011
    Givet af HHX-elev på 1. år
    godt og brugbart 20 tegn er mange var sådan der
  • 03-12-2009
    rigtig flot opgave!!!!!!

Materialer relateret til BOLIGmiljø A/S | Erhvervscase.