B&O værdikæde, parametermix

  • HHX 2. år
  • Afsætning A
  • 10
  • 6
  • 1271
  • PDF

B&O værdikæde, parametermix

Værdikæde om B&O...

Indhold:

- Bang & Olufsen 1
- Værdikæde B&O 3
- Virksomhedens infrastruktur 3
- Menneskelige ressourcer 3
- Teknologi 3
- Indkøb 3
- BeoVision 8 4
- Produkt beskrivelse 4
- Indgående logistik 4
- Produktion 4
- Udgående logistik 4
- Markedsføring Salg 5
- Produkt 5
- Promotion 5
- Pris 5
- Distribution 6
- Service 6
- Konklusion 6

Uddrag

Værdikæde B&O

Virksomhedens infrastruktur

Bang og Olufsen er i det seneste stykke blevet svækket kraftigt på dette område, pga. den forestående verdens omspændende økonomi krise. B&O aktier er faldet med høj fart, B&O aktier er over 75 % mindre værd end samme tidspunkt sidste år. I oktober sidste besluttede B&O at ændre deres ledelses system. Den nuværende adm. direktør Karl Kristian Hvidt Nielsen blev placeret alene i direktionen og under ham kom 3 underdirektører.

B&O vil derud over forsøge at indtjene flere penge ved at åbne en række butikker i Danmark.

Menneskelige ressourcer

B&O stiller store krav til deres medarbejdere. De søger for det meste akademisk uddannet eller andet personelt med videregående uddannelse. Det gør B&O for sikre at kunden kan forvente den bedste service, når de betaler for deres tv, anlæg eller andet af B&O's produkter. Det er en af grundene til at B&O, har oparbejdet ... Køb adgang for at læse mere

B&O værdikæde, parametermix

[2]
Bedømmelser
  • 14-02-2011
    Opgaven er godt til at give inspiration, men specielt værdikæden er meget tynd og ikke særlig uddybende. Der er ikke brugt fodnoter, så de forskellige påstande i opgaven er realt set ubrugelige. De forskellige informationer er rigtige nok, men der er ingen dokumentation for noget af det.
  • 02-10-2017
    lækker opgave - masser af info