Analyse af Imerco
- HHX 1. år
- Afsætning B
- 10
- 5
- 622
Analyse af Imerco
Virksomhedsanalyse af Imerco. Der er fokus på følgende:
-Omverdensmodellen
-Nærmiljø
-Fjernmiljø
-Skydeskivemodellen
-Samme produkt
-Samme produktkategori
-Samme basale behov
-Alle produkter
Indhold
Omverdensmodellen s. 2
Nærmiljø s. 2-3
Fjernmiljø s. 3
Skydeskivemodellen s. 4
Samme produkt s. 4
Samme produktkategori s. 4
Samme basale behov s. 4
Alle produkter s. 4
Kilder s. 4
Uddrag
Nærmiljø
Kunder: Imerco har en bred kundekreds. Der primært henvender sig til 25-80 årige. Disse kunder er meget kvalitetsbeviste, og ønsker et funktionelt og smuk køkken.
De Har ikke fat i de helt unge, fordi de som regel lige er flyttet hjemmefra, og de penge de har til rådighed, bliver ikke brugt på smukke køkkenredskaber i første omgang.
De ældre stopper med at købe nye køkkenredskaber, fordi de er tilfredse med det de allerede har, og hvis det er at en god kvalitet, har de passet så godt på det, at der ikke er behov for at forny det.
Konkurrenter: Da der er mange forskellige butikker der sælger køkkenredskaber, har Imerco en del konkurrenter. Nogle er de største er dog Magasin og Inspiration, fordi de ligesom Imerco ... Køb adgang for at læse mere Allerede medlem? Log ind