Analyse af Imerco

  • HHX 1. år
  • Afsætning B
  • 10
  • 5
  • 622
  • PDF

Analyse af Imerco

Virksomhedsanalyse af Imerco. Der er fokus på følgende:

-Omverdensmodellen
-Nærmiljø
-Fjernmiljø
-Skydeskivemodellen
-Samme produkt
-Samme produktkategori
-Samme basale behov
-Alle produkter

Indhold

Omverdensmodellen s. 2
Nærmiljø s. 2-3
Fjernmiljø s. 3
Skydeskivemodellen s. 4
Samme produkt s. 4
Samme produktkategori s. 4
Samme basale behov s. 4
Alle produkter s. 4
Kilder s. 4

Uddrag

Nærmiljø

Kunder: Imerco har en bred kundekreds. Der primært henvender sig til 25-80 årige. Disse kunder er meget kvalitetsbeviste, og ønsker et funktionelt og smuk køkken.
De Har ikke fat i de helt unge, fordi de som regel lige er flyttet hjemmefra, og de penge de har til rådighed, bliver ikke brugt på smukke køkkenredskaber i første omgang.
De ældre stopper med at købe nye køkkenredskaber, fordi de er tilfredse med det de allerede har, og hvis det er at en god kvalitet, har de passet så godt på det, at der ikke er behov for at forny det.

Konkurrenter: Da der er mange forskellige butikker der sælger køkkenredskaber, har Imerco en del konkurrenter. Nogle er de største er dog Magasin og Inspiration, fordi de ligesom Imerco ... Køb adgang for at læse mere

Analyse af Imerco

[7]
Bedømmelser
  • 14-06-2012
    Givet af 3.g'er på STX
    den er ikke så god, jeg havde forventet at der vil være meget mere
  • 09-04-2012
    Givet af HHX-elev på 2. år
    opgaven var god og kan sagtens bruges til aflevering
  • 11-05-2012
    god opgave, hjalp mig meget
  • 19-04-2012
    rigtig god inspiration

Materialer relateret til Analyse af Imerco.