Aqua D'or | Afsætning B

  • HHX 2. år
  • Afsætning B
  • 4
  • 7
  • 1356
  • PDF

Aqua D'or | Afsætning B

Kortfatttet redegørelse for Aqua D'ors idé
Diskussion omkring den generiske strategi
Redegørelse for Aqua D'ors vækststrategier
Omverdensanalyse
Markedsudvælgelsesmetode
Eksportmotiver

Uddrag

Afhængig omverden:
Leverandører: Aqua d'or er selv producenter af vandet. De tapper direkte fra kilden ved Fasterholt, midt på den jyske hede.
Mellemhandlere: I det Aqua d'or også selv puster flaskerne, er der ingen mellemhandlere. Aqua d'or sælger direkte til butikkerne.
Konkurrenter: Franske Danone, som ejer verdens største kildevandsmærke, evian, købte i september 49 % af Aqua d'or. Herved har Aqua d'or nu næsten igen konkurrenter tilbage herhjemme.
Kunder: I det at kundernes behov og ønsker skifter dag for dag, har kunderne en meget stor del at sige hos Aqua d'or. Kildevandsproducenten tapper også for andre eksterne kunder. Blandt de store er Carlsberg, der får Kildevæld tappet hos Aqua d'or... Køb adgang for at læse mere

Aqua D'or | Afsætning B

[4]
Bedømmelser
  • 07-09-2017
    Givet af HHX-elev på 3. år
    Dårlig..........................................................
  • 12-06-2012
    udemærket. mangler dog en del, for at karakteren skal stige.
  • 18-01-2020
    Givet af HHX-elev på 3. år
    Mangler en del informationer
  • 22-10-2011
    Givet af HHX-elev på 3. år
    wasdfghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhfjj