A.C. Perchs thehandel

  • HHX 2. år
  • Afsætning A
  • 12
  • 5
  • 2943
  • PDF

A.C. Perchs thehandel

Analyse og vurdering af A.C. Perch's Thehande

Problemformulering

- Jeg vil redegøre for købsadfærden, ved køb af en dyr the i A.C. Perch's Thahandel

- Jeg vil analyser A.C Perch Thehandel's anvendelse af parametermixet

- På baggrund af overstående besvarelse vil jeg diskutere hvordan A.C. Perch bør anvende promotion i fremtiden

Uddrag

A.C Perchs Thehandel er en butik som sælger the. Det startede op i 1700 tallet som et lille supermarked af Jens Bay Perch. Det er først blevet en tehandel i 1835, butikken er præget af tradition, de bruger stadig h'et i the. De har siden 1835 kun fået nyt personale og elektrisk lys, ellers er resten af butikken den samme. I dag er firmaet ejet af familien Hincheldey og er blevet kongelig hofleverandør. Jeg vil også lige kort beskrive deres målgruppe . Jeg tror at deres målgruppe er forholdsvis bred, både mænd og kvinder fra alderen ca. 25 til 99 år, det er folk der drikker god the og gerne vil forkæle sig selv lidt, samtidig tror jeg de vil ramme de folk, som er loyale overfor dem og ikke en engangsforbrugerne (kan stadig godt ramme dem selvom de er udenfor deres målgruppe). Udover det kan man ikke sige så meget, de siger selv at det er alle slags folk der køber deres the pt. Tidligere var det kun de mere velhavende og rige men sådan er det ikke mere. Derudover mener jeg at man kan dele deres målgruppe op i sjælland og Jylland/Fyn... Køb adgang for at læse mere

A.C. Perchs thehandel

[2]
Bedømmelser
  • 09-10-2011
    Givet af Folkeskoleelev i 10. klasse
    God opgave!!! god til at få inspiration!!
  • 27-11-2011
    Givet af Studerende på 1. år
    god opgaveformulering

Materialer relateret til A.C. Perchs thehandel.